från solsken, till regna!

kom precis hem från min syster! Det var en kall & tråkig resa hem. Regnet bara öser ner! :/Blev helt totalt blöt på väg från bussen. Men nu ska jag sitta i soffan ett tag .. och sen ska jag sova! Sååå trött! Men var uppe vid halv nio i morse, för jag ville ju inte komma allt för sent på förmiddan till Åkersberga.

Det var i alla fall en trevlig dag, som började solsken. Umgicks med syrran & hennes minsta ditter som är bara 7 veckor gammal! Naaaaw, sååå söt! Sen så hämtade vi hennes andra dotter på dagis! Sedan efter det gick vi en promenad hema till våran mamma. Hon hade barat en jätte god banansockerkaka! :p så jag syndade, genom att ta en bit. Men ibland får jag unna mig något .. ska ju ändå träna imorn & på söndag! Så .. vad fan, jag lät ju ej gå upp något pga det. Jag har ju ändå ett år att gå ner 10 kilo .. om inte 2 år. Beror på om vi får ihop en stor summa till vårat bröllop! Vi ska ju ej stressa. Det ska ju bli ett stort & underbart bröllop. Då ska vi ju ta det i en långsam takt. Annars kan det bara bli kaos! :S

Nä, nu ska jag bara kolla på "tårtdekoratörerna" på TLC. Sen ska jag sussa.

god natt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0