lunchdax

Jag tänkte först åka till gymmet .. men sen så tänkte jag att jag veeeeerkligen behöver en vilodag! Har ändå tränat varje dag hela veckan! Plus att mitt stackars knä verker lite! :/ Måste nog smörja in det! Men jag måste se till att gå ner 15 kilo tills nästa sommar .. det kan ju inte vara sååå svårt .. eller?! :)

Men om ca 2 timmar ska jag träffa upp Sara! Vi ska ut och äta! trevligt trevligt! Får se om man går ut efter det .. eller om man nu är "för gammal" för att gå ut ikväll! haha! Men sen har man druckigt varje dag .. och då menar jag varje dag hela semestern! Så man kanske ska låta bli ikväll .. eller nja! Ett glas kan ju inte skada! :p

nä nu ska jag äta lite lunch i alla fall. Korvb med bröd får det bli! Lite lat för att laga något ansträngande! haha!


Rostad lök ska det vara på! :)
nä, nu ska det ätas och sen ska jag sticka till tunnelbanan! bye bye


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Nämen tack! :D



Åh, vilken god lunch! :D

2011-08-13 @ 19:00:18
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0