man mår så mkt bättre ..



Här är en bild på mig (ser ut som en jätte) i en stor alé i Danmark! :) Vi var där under dagen när vi ändå hade kört min pojkväns föräldrar till flygplattsen! Så då stannade vi kvar under dagen. Vi gick säkert två mil den dan .. man hade så ont i fötterna! :/ Men det var ändå mysigt, och jag trodde verkligen inte att Danmark i sig skulle vara en mysig stad! Så det blev som en chock faktist. Trodde det mest skulle vara grönområden, och inte en storstad som det faktist är! Dit vill jag nog åka igen!

nä, nu har man vart hemma i ca 1 ½ timme sedan man slutade jobba! Jag skulle igentligen träna, men jag hade ingen ork alls! Så det får bli imorn i stället. Då ska jag göra slut på mig själv .. hehe! Sen så ska jag & min pojkvän börja springa ute, så man bränner ännu mer! Och sen så vill jag ju få upp min kondetion. Den suuuuuger! :/ Man kan knappt gå upp för en trappa utan man tror man ska dö av andnöd! Då är det illa! Men det ska det bli ändring på! Sen så mår man så mkt bättre av att ha bra kondetion, för man orkar röra sig mer då!

nä, man kanske ska fixa ner några låtar till träningen imorn. Så trött på den musiken jag lyssnat på ett tag ju! :/ så ..

bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att du inte kan skriva att du hälsade på din syster på hennes behandlingshem också men det kanske inte passar in i ditt liv numera att ha en syster som har knarkat? glöm aldrig bort varifrån du kommer för du kommer aldrig bli någon överklassbrud!

2012-01-29 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0