min bästa kompis

Helt slut i kroppen! Mest pga tränigen .. cyklade som en galning i 30 minuter! Så det blev nästan 1 mil & 2 km! Sen så stod jag på crosstrainern i 25 minuter! Sen så var det sååååå skönt att få duscha & komma hem till min sötnos .. som stod och lagade mat! :)
Ugnsbakad falukorv ska det bli! Fast jag kan ju ej äta ikväll, så det får bli lunchlåda. Jag har slutat äta på kvällarna. Det sätter sig så lätt på kroppen om man ändå inte rör sig så mkt när man kommer hem. Men det kommer säkert bli gott imorn! :p så då har man nåto att längta till!

Imorn ska jag träffa min bästa vän Anna som jag inte har träffat på jätte länge. Så vi ska ta en fika och snacka om allt som har hänt den senaste tiden! :) Ska bli hur trevligt som helst! Trist att man ses så sällan. Men det blir ju så när man jobbar .. daarna bara rusar förbi. Även fast vi bor 15 minter med tunnekbana ifrån varandra .. så ses vi kanske 3 ggr per år! haha! Men vi har varit kompisar sen 3:e klass .. så det är ett tag!

aja, nu ska jag kolla på tv & sen ska man byta om till sovkläder.

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0