morgonpigg?

men guuuuud .. vaknade vid halv sju & kunde inte somna om! Så det var väll lika bra att pallra sig upp! Sen hade man även en halsbränna from H E L L !!! Men nu ska jag bara packa träningskläderna inför ikväll! Och sen ska man fara till jobbet .. inte lika skoj! Men jag är ju ledig 3 dar sen .. så man ska ju ej klaga!

uuuh, min mage börjar kurra! Kanske ska äta något?! lite frukt kanske? det är typ det jag har hemma. Vill inte äta bröd just nu, när jag har varit så duktigt med kolhydraterna (stavas?)

nä, se ya later


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 10:28:20
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0