ny garderob tack! :)

Nu har man precis duschat & ska snart göra sig i ordning för att åka till Åkersberga! :) Men ska bara skriva några rader i bloggen först.

Solen skiiiner! :) Det händer väldigt sällan när man är ledig. Det blir oftast regn eller mulet! Så jag vet inte riiiiktgt vad jag ska på mig, men det lär ju ej vara så svårt! Borde iofs köpa mig en ny garderob snart. Älskar ju när höstkläderna börjar komma! Köpa en massa mysiga tröjor, halsdukar, mössor! Jag är nog den enda som tycker att hösten är en mysig årstid! Förutom när det regnar!

aja, än så länge är det sommar i alla fall! (: Nä, nu ska jag göra mig i ordning .. annars kommer jag aldrig iväg.
  bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0