redan söndag kväll?!

Denna helg har bara sprunit iväg! Fast den har varit otroligt trevlig. Igår så var jag iväg & tränade det första jag gjorde på morgonen .. sen så kom älsklingen hem från golfen. Vi åt en god middag & sen kollade vi på film! Såg "Letters to Juliet". Den var mysig, så den rekomenderar jag till dem som älskar romantik! :)
Annars idag så var vi på Ikea. Kikade på sängramar. Vi har en sån där mördarsängram just nu! :/ Men när vi väl stod där på Ikea, så kunde vi ej minnas ifall vi har 160 eller 180 säng. Så det blev inget köp. Sedan efter våran tripp till Ikea, så åkte vi hem till älsklingens farmor. Jag hade bakat en kladdkaka som vi fikade med! :)

Nu så blir det en till film & sen hopp i säng. Och imorn börjar höstschemat på friskis&svettis .. som jag har läääängtat! Nu kan jag äntligen gå på pass! :)

god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0