träning & slöa i soffan

Det var en trevlig kväll igår! Jag & en tjejkompis var och åt på restaurangen Rice, där även en annan tjejkompis jobbade! :) Men det var bra att hon fick sluta tidigare .. så hon satt kvar med oss & tog två glas .. och även åt efterrätt med oss! Sen när vi hade betalat så gick vi ner till "ett litet hak"! Mysigt ställe! :) Brukar inte gilla stureplan, men dem har många små & mysiga barer! :p

Idag så ska jag inte göra så mkt av denna dag! Det blir träning om en timme eller två, måste bara vakna till liv först! :) Men sen blir det bara av att slöa i soffan till max!
Nä, ska väll kanske få i mig något att äta om man jag ska träna senare. Måste ju ha energi! :)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0