underbara varelser!

wohooo! Äntligen är det helg! NU ska jag bara sitta i soffan med mina stackars onda fötter högt! Det ska bli så skönt med lite ledighet. Även fast man bara jobbat i 4:a dagar .. så känns det som typ 100 dagar .. om inte mer! :S
Men imorn ska jag hem till min kära mor i alla fall! Ska se till att vara där rätt tidigt, så man hinner umgås lite mer än någon timme. Sen blir det bus med mina systerdöttrar, som jag inte sett på en evighet!

Bianca



Matilda

Där har ni foton på mina söta systerdöttrar! Nu har ju iofs Matilda vuxit otroligt mkt säkert! Dem gör ju det i början, man blir ju chockad varje gång man träffar Bianca! :) Så det ska bli kul.

nä, ska man kanske äta något? min mage kurrar visst lite .. hmm .. men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0